U našoj kompaniji postoji zajednica “Mercator-S GEN Z” koja je nastala sa idejom da se mladi ljudi koji rade kod nas, koji pripadaju generaciji Z, okupe na jednom mestu i osete povezanost kroz zajedničke karakteristike, snagu i pripadnost. Ova uveliko prisutna generacija, ima nov pogled na svet i drugačija očekivanja kao kupci, zaposleni i pojedinci.
28. jun 2023.
Očuvanje životne sredine postaje sve važnije u današnjem svetu, a jedan od ključnih aspekata tog procesa je adekvatno upravljanje otpadom. U tom kontekstu, kompostiranje predstavlja revolucionarnu inicijativu koju je naša kompanija Mercator -S pokrenula u svoja tri vodeća maloprodajna lanca IDEA, RODA i MERCATOR.
27. jun 2023.
Kompanija Mercator S predstavlja pouzdanu firmu koja istinski ceni ljude i njihov kvalitet, te se kroz zajedničke vrednosti koje živimo, zaista i oseća podrška i motivacija koju svaki zaposleni ima na putu do uspeha. Izuzetno smo ponosni na svoje zaposlene, te nam je stvaranje inspirativnog radnog okruženja i atmosfere od ključne važnosti. Naš cilj je da svakom pojedincu pružimo priliku da ostvari svoj pun potencijal na poslu, poveća nivo zadovoljstva i tako aktivno doprinese uspehu naše kompanije.
02. jun 2023.
Dok se suočavamo sa sve većim izazovima kada je u pitanju zaštita naše planete, kompanija Mercator S, zajedno sa svojim brendovima Idea, Roda i Mercator prodavnicama, preuzima odgovornost i aktivno doprinosi očuvanju životne sredine.
03. maj 2023.
Utorak 27. decembar, bar za nas u Mercator-S timu, nije bio običan dan na poslu. Euforija Nove godine pala je potpuno u drugi plan, jer su hodnici naše kompanije pretvoreni u galerije. Na pet spratova Mercator-S upravne zgrade u Beogradu bilo je više od 350 portreta zaposlenih.
27. februar 2023.
Naša zemlja ima toliko različitih kvaliteta o kojima se priča kod nas, ali i u svetu. Jedna od prvih stvari po kojoj nas prepoznaju je hrana, za koju važi mišljenje da je ukusna, kvalitetna i da nosi emociju koju vredi doživeti. Baš o ukusima našeg kraja smo razgovarali sa Mirjanom Bobić Mojsilović, koja nam je otkrila svoje omiljene kombinacije srpskih autentičnih proizvoda, i koje od njih bi pretvorila u junake svojih knjiga.
14. mart 2022.
Najveća zdravstvena kriza u ovom veku promenila je život svakog od nas, uključujući i svakodnevne navike. Nikome nije bilo lako da se prilagodi novom svetu, a posebno ne trgovinskim lancima. Ali, kako će to provejavati kroz ceo razgovor sa Violetom Kovačević, CEO Mercator-S, svaka kriza je nova šansa, a istinski inovativne i uspešne kompanije uspele su da ponude kupcima novu vrednost. O svemu tome, Violeta Kovačević je govorila za Nedeljnik.
Nataša Pavlović, izvršni direktor poslovnog područja marketinga, Mercator-S i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji Chief Marketing Officer of the Year
Iako domaću trgovačku ponudu ne zanemaruje, smatra da je za put napred važnije pratiti svetsku retail scenu. Sa kolegama iz svoje kompanije nastoji da se približi ostvarenju omnichanel strategije u punom smislu. Ovog petka na naša pitanja odgovarala je Maja Veselinović, direktor sektora hiper, online i organic formata u kompaniji Mercator-S.
Za retail industriju mi imamo jako odane zaposlene – prosečan staž duži je od šest godina. Mislim da je ovakva naša kompanijska kultura dobra i za kompaniju i za pojedinca, a verujem da, podstičući inicijativnost i ličnu odgovornost, dajemo širi doprinos društvu u kojem živimo, govori za BIZlife Magazin Violeta Kovačević, CEO Mercator-S.
Gen Z od nas očekuje inkluzivnost i osetljivost za različitosti koja im je važna. Možda mi iz generacija koje su mnogo više opterećene statusnim simbolima treba da se ugledamo na njih, priča za BIZLife magazin Jelena Šribar, direktorka područja ljudskih resursa, Mercator-S.
Naš kolega, Lazar Marković, direktor maloprodaje u našoj kompaniji, govorio je za Retail Magazin o investicijama, konstantnim inovacijama, trendovima i daljim planovima razvoja kompanije Mercator-S.
Pod okriljem našeg brenda „Ukusi moga kraja“ nalazi se porodična kompanija Delikos, koja u svojoj maloj delikatesnoj radionici proizvodi visokokvalitetne suhomesnate proizvode od svinjskog i goveđeg mesa, po tradicionalnim i oprobanim receptima.
Violeta Kovačević je svoju karijeru u timu Mercatora-S krenula da gradi pre 15 godina, kao CFO kompanije IDEA. Tokom integracija kompanija IDEA i Mercator-S bila je na čelu PMO tima, a onda je preuzela funkciju izvršnog direktora. Pored svojih formalnih zaduženja, koje ima kao generalni direktor kompanije Mercator-S, i kao članica Nadzornog odbora Kikindskog mlina, Violeta je uzela aktivno učešće i u nekoliko nevladinih organizacija, kao što su Udruženje finansijskih direktora Srbije, Profesionalno udruženje kontrolora Srbije (ICV), Naled, i SAM. Završila je master studije na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu.
Pekara Ključ jedan je od 30 naših saradnika koji su nam ukazali poverenje i kojima pružamo mogućnost da svoje proizvode plasiraju u IDEA i Roda prodavnicama i Mercator hipermarketima širom zemlje kako bi na taj način očuvali tradicionalne vrednosti kroz proizvode koje svi volimo.
Predstavljamo vam jednog od domaćih proizvođača brenda „Ukusi moga kraja“, porodičnu firmu Planinsko blago, iz doline Raške, koja spajanjem tradicije i tehnologije na naše, ali i trpeze širom sveta donosi tradicionalne proizvode napravljene od najkvalitetnijeg potkopaoničnog voća i povrća i tako ih čuva od zaborava.
U saradnji kompanije Mercator-S i PK Zlatibor doo na police naših IDEA i Roda prodavnica i Mercator hipermarketa stižu nam autentični srpski proizvodi, napravljeni od mleka sa najveće farme u Čajetini.
U Biblioteci Poljoprivredne škole Beograd, u prisustvu đaka, njihovih roditelja i profesora, organizovana je svečana dodela diploma i potpisivanje ugovora sa kompanijom Mercator-S. Taj trenutak je rezultat strategije projekta dualnog obrazovanja koji treću godinu zaredom sprovode Ministarstvo prosvete, nauka i tehnološkog razvoja, Privredna komora Srbije, Poljoprivredna škola Beograd i kompanija Mercator-S. Tom prilikom, trinaest maturanata dobilo je priliku da se zaposli u IDEA i Roda prodavnicama i Mercator hipermarketima.
Funkcija ljudskih resursa u kompaniji pokazala se kao jedan od najbitnijih faktora u prilagođavanju biznisa novim okolnostima koje je donela pandemija. HR menadžeri suočili su se sa brojnim izazovima, a upravo zato je medijska kuća BIZlife organizovala drugi po redu „BIZ kolegijum” na temu HR strategija i izazova koje je donela 2020. godina.
Kompanija Mercator-S nastavlja sa dobrom praksom ulaganja u razvoj i edukaciju svojih zaposlenih. Tako su i ove godine dodeljene stipendije za profesionalno usavršavanje čime je omogućeno školovanje na različitim obrazovnim institucijama tokom 2020/21 godine čak 21 našem kolegi.
Niko drugi ne može biti vi, sem vas. To je život. Zato, budimo to što jesmo. Sledimo naše vrednosti. Niko drugi ne može biti kao mi.